jag lyssnar

berätta till mej,jag vill höra,jag bryr mej ..nej, ja blir inte ledsen om du säger d direkt,,dra inte på d för DÅ blir jag ledsen
kan inte alla bara va ärliga  ??=)
uh förresten
är allergisk mot parfym,d suuuuuger   hade typ överanvänt en vaniljparfym,den tog slut på 1.5 månad typ
 atjooo

prosit   tack:) fryser extra mycket nu. ska snart borsta tänderna sen sova men ja looovar att imorrn ska ja vara mer koncentrerad i skolan å verkligen lyssna vad lärarna säger!:)

även om vissa pratar typ såhär..  så..idag hade jag tänkt att vi skulle..uh göra..denhär uppgiften...umm så ni...kan ju...sätta er  asjobiigt att lyssna på haha lr så är d mina öron som inte uppfattar allt för d går för långsamt:)

glöm inte att

ge pengar till de fattiga!

 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0