se mej

igår ......uh.. jag skulle kunna spendera min tid på mycket bättre saker,,till exempel sitta framför facebook å svettas. men istället gick jag och hjäpte folk. meningslöst.


 aldrig mer att jag hjälper dom igen. för jag behöver inget dom har,eller någonsin kan få. men just igår trodde jag att ja kanske behöver deras hjälp. dumt av mej

 idag känner jag mej fett blåst och utnyttjad,d blir så,alltid. jag har liksom framtidsplaner,och om jag fortsätter hjälpa folk att bli - så kmr jag aldrig komma nånstans-sen ska jag ju gå säkerhet.
 
 från och med idag ska jag va snäll men smart,för miiig kmr d bli svårt.men måste försöka igen

ah men idag har ja iaf fått en ny plattång,ja fått  =) mamma har köpt en ti mej...fö ja va skitledsen när min dyra remington gick sönder efter tysklandsresan.glapp blev den.

så..fin ny plattång som jag ska vårda så ofta jag kan,ja hoppas alla vet att man borde rengöra sin plattång varje vecka helst..måste* =)

har inget att göra nu så d blir väl att snacka me nån,behöver medkänsla typ. ses bajsblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0