mein haar ist trocken

aaaaaah kmr ihåg när ja va i tyskland å snacka me en tysk-skolklass på ett hostel sen fråga dom,så vad kan du säga på tyska? å d första ja fick ur mej var   mitt hår är torrt   hehe--aja 

idag ere lörda vaah? vene men iaf,ja vaknade imorse med värsta smärtan i ryggen..fatta int vrf.så ja titta om d låg något under mej

där under låg benedikt!!!! omg jag har legat på han hela natten,stackarn  asså ja såg ju på han att han var ledsen så jag satte han på laddning,tror han behöver lit energi efter att spelat musik ti mej tills ja somna..

så nu är jag  "vaken" och funderar vad jag ska göra idag,intee kommit pånåt än.men ja vet att ja ska på circus me syrran å coolaste mormor ida:)  får väl see,bajbaj

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah neee stackars lilla benedikt :( xD

2010-08-02 @ 13:12:46
URL: http://jojojojo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0