lalalaaaaa

den där äppelkakan ja gjordei går får mej att sjunga :D så jävla härlig,åh   aja  nuu är klockan lite..mm gick upp tidigt idag  tack att du väckte mej benedikt<3 

ah iförregår lr så ringde hemtelefååånen¨,å ja va såhär trött i huvvet så jag bah  :hej  hon i luren bah  heeeeeejsan ja kommer från folktandvård(typ) och jag ringerför att lämna återbud.  jag bah : :o vaaah ?

återbud för miig låter typ som att dom ska lämna någrna farliga tand-saker i en låda hem till mej

sen några sekunder senare ja bah  kan du förklara vad återbud är?  hon bah såhär kärring    så du vet inte det nej? nehe  men det är när man vill ändra tid' 
ja blev lite irri å bah   meh vrf sa du int bara d? doh.. aha  vilken tid dåe  ?

den 17e 7.45 :) ja bah    ....   hoon bah hallooo   ja bah  shiieat...aja okej ja kmr då'  okej vad bra ,sa hon  okej sen vi bah hejdå


  vem pallar gå upp tidigt på morgonen för att va där vi hemköp kl 7.45. mh??  kanske en pensionär som blir glad att ha något att gö...men men

jag hatar att bo här,man kan inte ha fönstret öppet utan att d kmr in ett bi och hela hans släkt,,liksom d är en fucking  bikupa precis utanför mitt fönster..faq--

sen! när vare? igår nej  aja  jag skulle gå ut och springa med mina nya adidas skor..ah  sen sprang jag..på den där äckliga grusvägen  jag hann inte stanna förns det kom en BAJSSPRIDARTRAKTOR   å den tuta på mej,,så jag gick till vänster kanten av den smala grusvägen..den åkte sakta förbi..å jag seriöst typ smällde av för att det var som bajs-gas i lungorna på mej

det omöjliga verkar alltid hända på MIG .god knows why..   så..jag stod där med slutna ögon,öron näsa och mun, men kände att nånting vått nudda min rygg.ja fatta direkt va det var..

omfg DET äääääccckligaste jag vart med om   den där djävuls bajsspridarslangen nudda min t-shirt      ewwwwww sen tog jag av mej den och gick hem direkt



  sen massa andra grejjer men palla säga nu. ska gå och äta äppelkaka  peace'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0