fin dag ändå=)

hej :)

bloggen'
 idag är det onsdag :o alltså "mittwoch" ibland är tyska mer sence-making än svenska,rakt på sak då. det är ju mitt i veckan så det gillar ja:)

tiiidigt imorse gick jag till skjulsta d tog runt 35min men när jag skulle gå därifrån så jag snett snett nånstans liksom tappat lokalsinnet totalt och hamna i den mörka delen av skogen  fick panik  :o
jag trodde myggorna skulle suga'av mej levande haha

så smart som jag är så sprang jag runt för att d skulle gå snabbare att hitta hem:)
hade irrat runt i skogen i en timme å fyrtio minuter
 kom hem runt 14.53 å helt slut! la mej som en lodis på trappan å somna sen kom annika haha

bestämde mej för att stanna hemma idag,tänkte tvätta 3 tvättar för ja hann inte de 3 senaste dagarna då ja kom hem ganska sent.. men hann bara med en enda tvätt idag:/ surt d men men :)

första lektionen efter schema imorn,wihoo :D  vänta.. drama ? hm.. hoppas ja kmr äga söönder alla :D muhaha
 så nu blir d att dricka mkt vatten så man int blir så hungrig;) aaah sen sova sött:) bajbaj'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0