?

ja säger bara palla   

tycker inte jag ska få skäll för att jag inte tagit upp viktiga papper från golvet när mamma själv inte städar huset.liksom hur ska jag uppfostras till en ren människa när det ligger dammråttor på trappan!?

okej att det ligger EN dammrotta i HÖRNET men  trappan,,,halllåååee? trappan..asså det är en plan yta.man måste vara jäävla smutsig människa för att lyckas få dammråttor bosätta sej på alllllla ytor i huset

de är anledninga för att:
*jag aldrig går barfota

*har skor/tofflor på mej innomhus


skulle säga oxå att jag faktist städar mest av alla i huset

aldrig sett en dammplutt i mitt rum

tvättar mina egna kläder nuförtiden därför mormor har värsta koka-tvätt-mani  ja bah.. mormor,,VEM har sagt att du får koka upp min t-shirt som bara tål 40'c....mh?  men  hon fattar inte liksom.. å morsan...uh...

hon tvättar utan sköljmedel...det förstör endelsaker...så bättre att ja tvättar själv:)

jag bara följer anvisningarna på förpackningen på både tvättmedlet och sköljmedlet,,rätt mängd å rätt grad så blir d perfekt resultat

kan inte alla bara försöka å va rena? lycka till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0